.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امسال 10 طرح بیو و نانو اجرائی می شود

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران گفت: علاوه بر534 طرح موجود بیش از 10 طرح در زمینه بیو و نانو پروژه یابی شده که برای اجرای آنها برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفته است.

به گزارش شمال نیوز مصطفی مهدی نژاد در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه در سال جاری اکتشاف گسترده ای در بخش معدن فلورین صورت خواهد گرفت افزود : با توجه به برآورد متخصصان از وجود ذخیره بزرگ این ماده در استان قطعاً صنایع فرآوری نیز در این خصوص ایجاد می شود .

وی اظهار داشت: در صورت تخصیص تسهیلات به میزان 10 هزار میلیارد ریال ، بیش از 700 طرح نیمه کاره که از پیشرفت فیزیکی 10 درصد برخوردارند به پیشرفت 95 درصدی خواهند رسید.


مهدی نژاد ادامه داد: با اختصاص این میزان تسهیلات بیش از 20 هزار شغل ایجاد خواهد شد .


رئیس سازمان صنایع و معادن استان گفت : در حال حاضر تعداد طرح های سازمان صنایع و معادن استان ، 534 طرح می باشد که دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالا هستند .


وی به طرح های پیش بینی شده سازمان در سال 87 اشاره کرد و گفت : 18 طرح ویژه از طریق وزارت صنایع و معادن استان ، 534 طرح می باشد که دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالا هستند .


مهدی نژاد به طرح های پیش بینی شده سازمان در سال 87 اشاره کرد و گفت : 18 طرح ویژه از طریق وزارت صنایع و معادن به استان ابلاغ شد که این طرح ها از پشتیبانی ویژه ای برخوردارند .


وی با بیان اینکه درصدد افزایش تعداد این نوع از طرح ها هستیم خاطر نشان کرد : علاوه بر این طرح ها بیش از 10 طرح در زمینه بیو و نانو پروژه یابی شده که برای اجرای آنها برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.